Sunday, February 10, 2013

Reunion 5Al-Azhar .

assalamulaikum ...
 oke , mood hari ini : sgt hepi seperti baru lahir ke dunia . :) (xda kena mgna pun) . 

setelah membuat perbincangan dan pem'plannan , lastly , reunion 5AlAzhar berjaya dilaksanakan dengan agak jayanya . perkataan agak di situ kerana , tidak semua yg dtg , mgkin ada hal masing-masing , mungkin jugak jauh ,.. tp , yg dtg time reunion td pun awesome jugak ! tq kt lin sebab buat spagetti yg sgt sedapp walaupun pedas, tp xkisahlah kan , memang aq suka pedas2 ni .perempuan melayu terakhir la katakan , tq jugak kt duwe bawak kek , 2 pulak tu , lebih satu , halim dh kebass . haha . malas nak cakap bnyk , tgk je lah k ? :)





semangat tcher nik cedok ,

me, bella, hazirah , mas

gulung sik , gulung , berselera pelik ,tgk la sapa masak , 

khuzaimi, duwe(muscle), me , hafiz(gemok)

kuchai kepala senget .

utgla dpat bg present kat tcher

tcher roha, me, tcher nik , halim

"duwe, pandai hang bagi dy tiqoq , papa misali benor ! "


budak tu dok tdoq , kami dok posing , terbaikk kann ? :)


1,2,1,2,1,2,1,2 , dua !

bola yg terlebih melantun , :)

team 1

team 2
rancang strategi


slipper jamban sik dengan halim , haha

nampak x semangat kat situ ., 




video



#seriously aq akan merindui hampa :') kita kawan selamaya oke ?



No comments: