Tuesday, May 22, 2012

KOLEJ matrikulasi PERLIS

ok, skang dh boleh mula kemas2 brg mcm nk balik asrma mcm dulu2 ..excited jugak rsa bila nk masuk 'matrik'..tp3....ketaq lutuit jugak nk blajaq staon kt sana..pejam celik,pejam celik, tahun dpan bulan 5 aq dh abeh mtrik..insyaAllah kalo pass, bleh dh ambik ijazah time umuq 20?yeke...dy la kOt...hihi..aq tringin sgt nk dpt 4.0 flat.sebab , sebab..... aq xpnah dpt 3.5 ^ pun kt maktab dulu...wuuuu...sedeyh...nma ja budak mrsm, tp???esh3...mmg masuk mtrik aq rsa aq xdan nk thegeh hegeh mcm dulu, gedik2 macam dulu ,main xbeqenti, dok langgar praturan..oh no !! aq xmau ulang dh kt mtrik nnty...cewahhh>>....baru td bukak laman web rasmi KMP..qupa-qupanya ada lg yg nk kena print, photostat,adoyai..leteyh aq,,,bukan nk habaq siap2..nasib baik mak aq jumpa kawan aq kt bank, "mak aq la kta dy kwn aq sebab dy skolah badlishah dulu..padahai aq pun xtau India mana mak aq jumpa...huahuahua...budak tu yg tlg gtau kena bukak laman web rasmi matrik masing2..aq pun bukak lah,,tgk2 ...apa ni ! apa ni ! adoi ! xprint lg ! gambaq nk 9 keping !? look at diz>>

aq xmau simpan gambaq aq banyak2 !! sebab muka aq bukan lawa pun nak ngadap pose yg sma ttiap hari >,<
n jadual miggu orentasi pun ada...terrrennnggggg !!




dan ni ..!

lepas ni, ayu+sopan lah aq pi kelas..hewhew


amal, aq lg 6 hari, kau lg 5 hari kan,..jelez x?

1 comment: